Podobne ledene skale so v preteklosti že odkrili, poimenovali pa so jih Transneptunova telesa, saj so zunaj Neptunove orbite. Foto: EPA

Podobne ledene skale so v preteklosti že odkrili, poimenovali pa so jih Transneptunova telesa, saj so zunaj Neptunove orbite. Mednje spada tudi Pluton, ki je včasih veljal za planet, zdaj pa je le še pritlikavi planet, pa tudi številni kometi, med njimi Halleyjev komet. Obseg novoodkritih teles znaša od 40 do 100 kilometrov, večino pa jih je precej težko opaziti. Znanstveniki so jih opazili na podlagi svetlobne črte, ki jo puščajo pri premikanju. Potem ko so s to metodo odkrili skale okoli Neptuna, bi jo lahko uporabili tudi za odkrivanje drugih nebesnih teles. Z merjenjem sledi, ki jih puščajo telesa, bodo lahko izračunali orbito in oddaljenost posameznega telesa od Sonca.

Odkrita telesa znanstvenike še posebej zanimajo zato, ker predstavljajo ostanke iz časov nastanka vesolja. Podobna so asteroidom, vendar so bolj oddaljena od Zemlje. Asteroidi običajno krožijo znotraj osončja, a onstran Jupitrove orbite. Za zdaj so preučili le eno tretjino kvadratne stopinje neba, kar pomeni, da je območja za raziskave še na pretek.