Križarjenje naj bi se začelo 1. novembra v Carigradu. Foto: Life at Sea
Križarjenje naj bi se začelo 1. novembra v Carigradu. Foto: Life at Sea

Dobra dva tedna pred napovedanim začetkom križarjenja v Carigradu namreč podjetje niti ladje še nima, poroča CNN.

In čeprav pri podjetju še kar zatrjujejo, da se bo križarjenje začelo po načrtu, nekatere stranke skrbi, da jim bo življenje na morju ... no, splavalo po vodi.

Eden od njih, ki je podjetju za križarjenje že plačal dobrih 100.000 dolarjev, je za CNN povedal, da je celotna situacija "neslana šala" in da bo križarjenje odpovedano. Svojega imena ni želel razkriti, ker da ga je "sram" in da si ni želel nikomur razkriti, da "je nasedel na to". “Moral bi poslušati moj instinkt,” je dodal.

Sorodna novica Triletno križarjenje okoli sveta postala plovba, ki se nikoli ne konča

Miray Cruises bi moralo nakup ladje za križarjenje, ki so jo nameravali poimenovati MV Lara, skleniti konec septembra, a za zdaj ladja še vedno ni njihova. Predstavnik Miraya je za CNN povedal, da nakup še ni “dokončan".

Čeprav pri Mirayu niso nikdar potrdili ime ladje, ki jo nameravajo kupiti, pa naj bi šlo za AIDAAuro, ki pripada podjetju AIDA Cruises, nemški podružnici Carnivala. AIDA naj bi se od ladje poslovila septembra po 20 letih in več kot 800 potovanjih, navaja spletna stran družbe. Ladja, ki jo je krstila nemška supermanekenka Heidi Klum, se ponaša s štirimi restavracijami, dvema salonoma, petimi bari in klubi ter dvema bazenoma.

Kabine bodo prenavljali po poti

Miray je znamko Life at Sea Cruises zagnal marca in nemudoma pritegnil pozornost s svojo relativno ugodno ponudbo za triletno križarjenje okoli sveta, v sklopu katerega naj bi potniki obiskali 135 držav. Cena za križarjenje se začenja pri 30.000 dolarjih po osebi na leto, a vključuje celotno namestitev, hrano in, ključno za Američane, zdravstveno zavarovanje in stroške. Glede na naraščajoče cene najemnin in življenjskih stroškov se je ponudba zdela nadvse mikavna.

A že tri mesece pozneje je projekt naletel na prvo oviro, ko je polovica ekipe dala odpoved, zaradi česar jih Miray zdaj toži.

Nekateri potniki so zaradi kaosa potovanje odpovedali, drugi so ostali po zagotovilih Miraya, da križarjenje nedvomno bo in da bodo celo kupili večjo ladjo. Prejšnji mesec so nato sporočili, da bodo križarjenje podaljšali "v nedogled", tako, da bi lahko potniki v teoriji ostali na ladji tudi do konca svojih dni.

Izvršna direktorica Miray Cruises Kendra Holmes je za CNN zatrdila, da čeprav se je nakup ladje zavlekel, datuma začetka križarjenja ne bodo prestavili. "Pričakujemo, da bo lastništvo prepisano na nas naslednji teden," je povedala. A tudi, če bo to res, plovba ne bo ravno najbolj idilična, saj bodo zaradi zamika nakupa ladje kabine prenavljali kar – med križarjenjem.

Pri Mirayu so do zdaj prodali približno polovico kabin.