V električno vozilo so vgradili litij-ionsko baterijo (8 kWh ali 14,4 kWh), polni pa se
V električno vozilo so vgradili litij-ionsko baterijo (8 kWh ali 14,4 kWh), polni pa se "kot pametni telefon", na gospodinjski vtičnici. Polnjenje naj bi trajalo le štiri ure. Foto: Micro Mobility Systems

Švicarsko podjetje Micro Mobility Systems je začelo testne vožnje izboljšanega prototipa majhnega električnega avtomobila microlino, ki temelji na zasnovi slavne BMW isette. Kot napovedujejo Švicarji, bo avto na prodaj od septembra letos.

Novi prototip se od predhodnika razlikuje po samonosnem ohišju iz stisnjenih jeklenih in aluminijastih delov. To omogoča večjo togost in varnost, ne da bi povečali težo vozila, so zapisali v sporočilu za javnost. Microlino je prvi izdelek v svojem razredu s tovrstno strukturo.

"Razvoj novega vozila je izjemno težaven. Tega smo se naučili na težji način," so iz podjetja zapisali v sporočilu za javnost. Kljub temu so pri Micro Mobility Systems le predstavili ključne podatke do načrtovanega začetka proizvodnje.

Microlino je tako kot BMW-jeva isseta (na fotografiji), po kateri se zgleduje, namenjen prevozu dveh ljudi, ki v vozilo vstopata s sprednje strani. Foto: BMW
Microlino je tako kot BMW-jeva isseta (na fotografiji), po kateri se zgleduje, namenjen prevozu dveh ljudi, ki v vozilo vstopata s sprednje strani. Foto: BMW

Za tri zaboje piva in dva človeka

V fazi prototipov naj bi bilo vsak mesec izdelanih in preizkušenih okoli pet prototipov. Hkrati naj bi izdelali prva orodja za proizvodnjo. Poleti bo avtomobil na voljo za predserijsko fazo, ki vključuje tudi pridobivanje homologacije, kar mu bo omogočilo vožnjo po cestah v EU-ju.

"Po prejetju homologacije bomo lahko v nekaj tednih zagnali proizvodnjo in kupcem dostavili prva vozila," so še sporočili iz podjetja.

Dvosedežno vozilo ima prtljažnik s prostornino 220 litrov – po navedbah proizvajalca je to dovolj prostora za tri zaboje piva.

Po dostopnih podatkih je teža praznega vozila le 513 kilogramov. Doseg je odvisen od izbire baterije in je 125 ali največ 200 kilometrov. Najvišja hitrost, ki jo omogoča 11 kW električni motor z navorom 100 Nm je 90 km/h. Osnovna cena vozila bo 12.000 evrov.