Renault Twingo na slovenske ceste prihaja iz Revoza. Foto: Miha Merljak
Renault Twingo na slovenske ceste prihaja iz Revoza. Foto: Miha Merljak
Renault twingo SCe70
Renault twingo SCe70 Foto: Miha Merljak

V prvi generaciji je twingo osvojil srca vseh, ki so z majhno zunanjostjo želeli tudi prostorno in nadvse praktično notranjost. Prvi twingo je bil prvi mali enoprostorec!

A konkurenca ni obmirovala, hitro je ponudila svoje praktične malčke in to celo z dvema paroma bočnih vrat. Drugi twingo se je zato skril v vse bogatejši ponudbi avtomobilov najmanjšega razreda, pomagale niso niti šminkerske nalepke, s katerimi so si kupci lahko svojega twinga naredili bolj unikatnega.

Obračanje praktično na mestu
Twingo zdaj spet napada - tokrat z izjemno okretnostjo! Nevošljivci bodo verjetno našli cesto, kjer twingo brez manevriranja ne bo mogel polkrožno obrniti, toda obračalni krog s komaj 4,3 metra polmera omogoča tako enostavno šviganje po mestnih ulicah, da vožnja resnično ponudi neko novo izkušnjo! Obračanje praktično na mestu ob tem zahteva veliko dela z volanom, zato pa nekatere različice ponujajo sistem, ki spreminja prestavno razmerje volanskega mehanizma, da je za isti obrat koles volan potrebno manj zavrteti.

Prtljažnik sploh ni majhen
Twingovo okretnost je omogočila zasnova z motorjem in pogonom v zadku. Kot v fičku. In v smartu, tistem prejšnjem, pa tudi v novem, s katerim si twingo tudi deli vso tehniko in novomeške proizvodne trakove.

Zaradi motorja v zadku bo marsikdo prtljago želel pospraviti pod prednji pokrov. A ni tako, v nosu ni pravzaprav ničesar, samo rezervoar za tekočino za čiščenje stekel. Ne, tako kot motor je tudi prtljažnik v zadnjem delu twinga. Ta odločitev sicer od voznika zahteva davek v izredno visoki nakladalni višini, a sam prtljažnik sploh ni tako majhen. Je bolj plitek, a to kompenzira z dolžino. Povečljiv je po polovici, in čeprav s podrtimi sedeži ne deluje tako prostoren kot prvi twingo, po zaslugi poklopnega naslonjala sovoznikovega sedeža vendarle omogoča prevoz več kot dva metra dolgih predmetov.

Trivaljnik s turbino ali brez nje
Kot smo pri tovrstnih malčkih navajeni, tudi twinga poganja bencinski trivaljnik. Na voljo je z ali pa brez turbinskega polnilnika - mi smo preizkusili varianto brez turbine in ocenjujemo, da bi nam zaradi twingove strogo mestne namembnosti kar zadostovala.

Renault twingo SCe70
Avtomobilski razredNižji spodnji razred
Dolžina3595 mm
Medosna razdalja2492 mm
Višina1554 mm
Masa864 kg
Prtljažnik219 l
Motor:3-valjni bencinski
Prostornina:999 cm3
Najvišja moč:52 kW pri 6000 vrt/min
Največji navor:91 Nm pri 2850 vrt/min
Menjalnik:5-stopenjski ročni
Emisije CO2:105 g/km
Testna poraba:5,4 l/100 km
Cena vstopne različice s preizkušenim motorjem:8.890 EUR
Cena s priporočeno opremo:12.290 EUR (+ samodejna klimatska naprava, bluetooth, tempomat … )
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto266 EUR / mesec
Serijska garancija:2 leti
Ocena Euro NCAP4 zvezdice
E-callni na voljo
Nadzor tlaka v pnevmatikahopcijsko
Sistem ohranjanja na voznem pasuopcijsko
Opozorilnik na vozila v mrtvem kotuni na voljo
Samodejno zaviranje v silini na voljo
Opozorilnik na nevarnost naletani na voljo
Sistem za zaznavanje utrujenostini na voljo
Pomoč pri speljevanju v klanecserijsko
Aktivni tempomatni na voljo