Foto:
Foto:

Alfin prvi športni terenec sloni na prilagodljivi platformi Giorgio, na kateri so Italijani najprej zasnovali gilulio. Od te je zato prevzel tako oblikovne kot tehnične lastnosti. Tako kot svojo novo športno limuzino so tudi stelvia najprej razkrili v športni izvedbi quadrifoglio. To poleg značilne trikotne maske, ki sega od pokrova motorja do spodnjega dela odbijača, ter podolgovatih in lepo zašiljenih žarometov označujejo še razširjeni blatniki, usmerjevalnik zraka na zadku, ki gosti štiri izpušne cevi, in atraktivna 21-palčna platišča iz lahke litine.

Tudi notranjost deluje domače. Marsikateri detajl nas spomni na giulio. Tu imamo v mislih predvsem športni volanski obroč z gumbom za zagon motorja in 16,5- ali 22,4-centimetrski (6,5 ali 8,8-palčni) zaslon na dotik nad sredinsko konzolo. Prav tako je tu tudi vrtljivi gumb DNA za izbiro voznih načinov.

Z giulio v srcu
Pod sprednjim pokrovom terenske deteljice se vrti zdaj že poznani 2,9-litrski turbobencinski šestvaljnik s Ferrarijevimi koreninami, ki razvije 375 kilovatov oziroma 510 konjev. Različica z vrha ponudbe obljublja izjemne vozne lastnosti po zaslugi štirikolesnega pogona z diferencialom z vektorskim nadzorom navora v kombinaciji z osemstopenjsko avtomatiko, ki prestavlja s hitrostjo 100 milisekund. To je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v pičlih štirih sekundah in največjo hitrost 284 km/h.

V bencinski ponudbi bo še dvolitrski tlačno polnjeni štirivaljnik v različicah s 147 in 206 kilovati (200 in 280 KM). Najpogostejša izbira evropskih kupcev pa bo 2,2-litrski turbodizel, ki bo na voljo v izvedbah s 110, 132 in 154 kilovati (150, 180 in 210 KM). V kombinaciji s šibkejšimi stroji bo poleg štirikolesnega na izbiro tudi pogon na zadnji kolesi.

Stelvia bodo seveda odlikovali tudi številni varnostni pripomočki, kot so prilagodljivi tempomat, zaznavanje vozil v mrtvem kotu, opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu in opozarjanje na nevarnost naleta. Bodo pa zanj na voljo tudi ekskluzivni dodatki, med katerimi velja omeniti vrhunski zvočni sistem s 14 zvočniki Harman Kardon ter Brembove ogljičnokeramične zavore in Recarove športne sedeže iz ogljikovih vlaken za različico quadrifoglio.

Če Italijani s športnim terencem ne bodo zamujali tako kot z giulio, bo ta na prodaj od prihodnje pomladi.