Slovenija bo na EP-ju igrala v skupini z Dansko, Srbijo in Anglijo. Foto: www.alesfevzer.com
Slovenija bo na EP-ju igrala v skupini z Dansko, Srbijo in Anglijo. Foto: www.alesfevzer.com

Že nekaj dni je jasno, komu je bila v drugi fazi prodaje namenjena sreča pri žrebu vstopnic za ogled tekem letošnjega evropskega prvenstva v nogometu. Tisti, ki tako želenega sporočila, da lahko kupijo vstopnice, niso dobili, pa imajo vendarle še možnost, da se jim v prihodnjih mesecih odpre pot do nakupa. O vstopnicah, pa tudi o evforiji, ki spremlja evropsko prvenstvo, so se na Prvem pogovarjali z Martinom Koželjem, generalnim sekretarjem Nogometne zveze Slovenije.

Martin Koželj. Foto: www.alesfevzer.com
Martin Koželj. Foto: www.alesfevzer.com

Tretja faza ponuja priložnost tistim, ki niso bili izžrebani
"Dve fazi prodaje sta že za nami. Oktobra je bilo na voljo 1,2 milijona vstopnic, ki so bile takoj razprodane. Druga faza prodaje je bila ta, ki je bila v Sloveniji zelo izpostavljena, takoj po žrebu tekmovalnih skupin. Ta faza je bila namenjena posameznim državam, januarja je bilo tako na voljo skupno 800 tisoč vstopnic oziroma 10 tisoč vstopnic za posamezno tekmo posamezne reprezentance. Za tri slovenske tekme je bilo torej na voljo 30 tisoč vstopnic, prišlo pa je kar 344 tisoč zahtevkov. Zdaj gremo v tretjo fazo, poprodajno, ki bo med marcem in aprilom in bo ponujala možnost nakupa vstopnic tistim, ki prej niso bili izžrebani. Ta faza bo potekala po načelu kdor prvi pride, prvi kupi. Sledila bo še zadnja četrta faza v juniju, v kateri pa bo na voljo zelo majhno število vstopnic," je pojasnil Koželj.

Nekateri posamezniki na spletu sicer že prodajajo vstopnice, vendar niso kredibilne, poudarja Koželj: "Preprodaja je v osnovi prepovedana, saj ima Uefa dober sistemski pristop. Prek t. i. Uefinega portala lahko vsak, ki želi vstopnico prodati, to stori in jo proda interesentom po isti ceni, kot jo je kupil."

"Vstop na stadion bo mogoč le s pametnim telefonom in naloženo aplikacijo, kjer bo posameznik vstopnico na svojo aplikacijo prejel pet dni pred tekmo, tri ure pred posamezno tekmo pa se bo sprožila QR-koda, ki bo omogočila vstop na stadion. Če bo kdo kupil vstopnico prek drugih kanalov, in ne Uefinih, bo na spolzkem terenu. Nekdo ti lahko proda vstopnico, a ti ne sprosti QR-kode tri ure pred tekmo. Poudarjam: ne priporočam, da kdo kupuje vstopnice zunaj prodajnih kanalov."

Sorodna novica Vstopnice – kaj zdaj? Žreb, loterija in potrpežljivost.

Največ zanimanja slovenskih navijačev za tekmo v Münchnu
Slovenija bo prvenstvo odprla s tekmo proti Danski 16. junija v Stuttgartu, sledi tekma s Srbijo 20. junija v Münchnu, za konec predtekmovanja pa še dvoboj proti Angliji 25. junija v Kölnu. Največ zanimanja je bilo za tekmo s Srbijo v Münchnu, za katero je prišlo 160 tisoč zahtevkov slovenskih navijačev, na drugem mestu je tekma z Anglijo s približno 100 tisoč zahtevki, za tekmo z Dansko pa je prišlo 81 tisoč zahtevkov.

Martin Koželj: "Za obisk slovenskih tekem vlada izjemno zanimanje, predvsem za tekmo s Srbijo, ki se je na evropsko prvenstvo tako kot Slovenija zadnjič uvrstila pred 24 leti. Mislim, da je tako, ker naša reprezentanca zaradi svoje igre in značaja žanje veliko simpatij doma in v tujini. Na naših obiskih v tujini nas več čas opominjajo, kako uspešna je reprezentanca, zato bomo priča rekordu po obisku. Prepričan sem, da bomo presegli številke iz Amsterdama 2000."

Več kot pet milijard gledalcev pred TV-zasloni
Slovenski navijači bodo skupaj: "Zagotovili smo, da bodo v skupnem sektorju." Da bodo tribune tudi na preostalih tekmah razprodane, je že nekaj časa jasno. "Uefa v Nemčiji pričakuje več kot 15 milijonov obiskovalcev, naval na vstopnice je ogromen. Na voljo je 2,7 milijona vstopnic za vse tekme prvenstva, prišlo pa je več kot 30 milijonov zahtevkov. Tudi na televiziji bo velika gledanost, prve napovedi kažejo, da si bo EP 2024 ogledalo več kot 5,3 milijarde TV-gledalcev."

Celoten pogovor Marka Rozmana z Martinom Koželjem lahko poslušate spodaj!

Za Euro 2024 vlada izjemno zanimanje