Prašne grške poti so pravi strup za avtomobile. Foto: RTV SLO
Prašne grške poti so pravi strup za avtomobile. Foto: RTV SLO

Jereb in sovoznik Miran Kacin sta na najtežjem makadamskem reliju v koledarju takoj ujela primerno hitrost in na vseh 7 HP-jih dosegala zelo solidne čase. Obenem sta se tudi izognila večjim napakam in okvaram. Pestil ju je le slabše delujoči turbinski polnilnik.

Jereb: Imam še veliko rezerve
"Reli zaenkrat poteka odlično. Popoldne smo nekoliko povečali moč motorja, a imamo na tem področju še veliko rezerve. Nočem namreč ponoviti zgodbe z lanskega relija Akropolis, ko mi je odpovedal preobremenjen turbinski polnilnik. Najtežje je tekmecem slediti na hitrejših odsekih, kjer sva zaradi manjše moči še v toliko slabšem položaju. Rezerve vsekakor so, toda sedaj sva se z Miranom zavestno odločila, da bova vozila nekoliko šibkejši avtomobil, ki pa bo zato vsaj na področju motorja bolj vzdržljiv," je zadovoljen, a previden Jereb.


V absolutni konkurenci sicer vodi Finec Marcus Grönholm. Med njim in šestouvrščenim je le 10 sekund razlike.


Vrstni red po 1. dnevu (9 od 23 HP):   
 1. M. GRÖNHOLM/T. RAUTIAINEN 1:19:16,0
    FIN/ford focus                     
 2. P. SOLBERG/P. MILLS            +8,3
    NOR/VB/subaru impreza              
 3. C. ATKINSON/S. PREVOT           9,0
    VB/subaru impreza                  
 4. S. LOEB/D. ELENA                9,7
    FRA/MON/citroen C4                 
 5. M. HIRVONEN/J. LEHTINEN        10,3
    FIN/ford focus                     
 6. D. SORDO/M. MARTI              10,7
    ŠPA/citroen C4                     
...                                    
23. A. JEREB/M. KACIN            8:51,0
    SLO/mitsubishi

C. R.