Da bi svojim kupcem olajšali nakupno odločanje in jih spodbujali k bolj ozaveščenemu in odgovornemu načinu prehranjevanja, so v Lidlu Slovenija sprejeli naslednjih 5 ukrepov.

1. Projekt Zdravko Lidl priporoča

S projektom Zdravko Lidl priporoča želijo v Lidlu Slovenija svojim kupcem približati bolj uravnoteženo prehranjevanje. Zdravko Lidl je Lidlova maskota in ambasador zdravega sloga življenja. Izdelke, ki jih priporoča, najdete v tedenskem letaku trgovca, označeni so z zeleno oznako v obliki maskote. Ti imajo namreč še posebej ugodne hranilne vrednosti, njihov izbor pa temelji na Prehranskih smernicah za oglaševanje Svetovne zdravstvene organizacije.

Da bo izbira živil z ugodno prehransko sestavo lažja, vam bo na pomoč priskočil Zdravko Lidl. Pomembna sta pestra in uravnotežena prehrana ter zdrav življenjski slog. Foto: Lidl Slovenija
Da bo izbira živil z ugodno prehransko sestavo lažja, vam bo na pomoč priskočil Zdravko Lidl. Pomembna sta pestra in uravnotežena prehrana ter zdrav življenjski slog. Foto: Lidl Slovenija

2. Omejitev oglaševanja nezdrave hrane otrokom

Otroci so zelo ranljiva populacija, saj so zaradi pomanjkanja znanja in izkušenj za kritično vrednotenje oglasnih sporočil lahka tarča oglaševalcev iz živilske industrije.

Zato bodo v Lidlu Slovenija omejili oglaševanje otrokom in s tem sledili priporočilom, ki jih je izdala Svetovna zdravstvena organizacija. Postopoma bodo embalažo nezdravih izdelkov prilagajali tako, da ne bo vsebovala otroških elementov.

Edina izjema pri oglaševanju ostajajo praznični izdelki blagovne znamke Favorina ob božiču, veliki noči in noči čarovnic.

Prehrana in prehranske navade neposredno vplivajo na naše zdravje, vzorce prehranjevanja pa si navadno izoblikujemo že v zgodnjem otroštvu. Foto: Adobe Stock
Prehrana in prehranske navade neposredno vplivajo na naše zdravje, vzorce prehranjevanja pa si navadno izoblikujemo že v zgodnjem otroštvu. Foto: Adobe Stock

3. Manj soli in sladkorja v izdelkih lastnih blagovnih znamk

S postopnim zmanjševanjem količine dodanega sladkorja želijo svojim kupcem počasi približevati manj sladek okus izdelkov. Pri tem sladkorja ne nadomeščajo s sladili. Cilj je, da povprečno vsebnost dodanega sladkorja oziroma soli zmanjšajo za 20 %.*

* Cilj je določen kot povprečna vsebnost sladkorja ali soli na 100 g živila oziroma 100 ml pijače, ponderirano glede na količino prodanih izdelkov.

S postopnim zmanjševanjem vsebnosti sladkorja in soli v izdelkih lastnih blagovnih znamk želi Lidl Slovenija kupcem približati manj sladek okus. Foto: Adobe stock
S postopnim zmanjševanjem vsebnosti sladkorja in soli v izdelkih lastnih blagovnih znamk želi Lidl Slovenija kupcem približati manj sladek okus. Foto: Adobe stock

4. Širitev ponudbe sadja in zelenjave

V Lidlu Slovenija želijo kupcem ponuditi svežino po ugodni ceni. Vsi njihovi dobavitelji svežega sadja in zelenjave morajo imeti certifikat GlobalG.A.P., ki zagotavlja varno in trajnostno kmetijsko proizvodnjo izdelkov.

Na podlagi raziskave IPSOS 2022 je Lidl Slovenija prvi po izbiri kupcev pri nakupu sadja in zelenjave. S širjenjem ponudbe sadja, zelenjave, stročnic in oreščkov pa želijo v Lidlu Slovenija kupcem še dodatno olajšati izbiro za uravnoteženo prehranjevanje.

Foto: Adobe Stock
Foto: Adobe Stock

5. Več polnozrnatih žit

Izdelki s polnozrnatimi žiti vsebujejo več vlaknin, ki ugodno delujejo na črevesje in tako pomagajo preprečevati zdravstvena tveganja, kot so sladkorna bolezen ter bolezni srca in ožilja. Zato bodo v Lidlu do leta 2025 postopoma povečevali delež polnozrnatih žit v izdelkih Lidlovih blagovnih znamk.

Foto: Adobe Stock
Foto: Adobe Stock