Foto:Radio Slovenija
Foto:Radio Slovenija

Za Posavje je tretja razvojna os v tem srednjem delu še zelo oddaljena. Čeprav gre za izjemno pomemben nacionalni projekt, ki se v severnem delu že gradi, je v srednjem delu predvidene cestne povezave projekt še v načrtovanju. Predvsem v Sevnici in Radečah v čakanju na tretjo razvojno os opozarjajo na nujno takojšnjo kakovostno državno cestno mrežo.

V Posavju že leta opozarjajo na nujno kakovostno cestno povezavo, ki, kot poudarjajo, pomeni razvoj. A ker je v osrednjem delu projekt 3. razvojne osi v fazi načrtovanja, te na osrednjem delu še ne bo kmalu.

"Tretja razvojna os, ta severni del, ki je pravzaprav že v gradnji ... stvari absolutno tečejo v rokih, kot smo jih začrtali. Iskreno pa je treba povedati, da je ta osrednji del še najbolj oddaljen od realizacije. Da bi danes znala povedati, kdaj bo to realizirano, je še prehitro, ampak vsekakor v tem delu tretja razvojna os ostaja," je dejala ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.

Poudarjajo, da je trasa na srednjem delu mimo Posavja pomembna za gospodarski razvoj občin.

"Tretja razvojna os je izredno pomemben projekt za prihodnost, vendar ta trenutek potrebujemo občani, predvsem pa gospodarstvo kakovostno državno cestno mrežo ter zato prosimo in predlagamo izboljšavo te državne mreže," pravi sevniški župan Srečko Ocvirk.

Predvsem v smeri Sevnica–Trebnje in Sevnica–Celje, kajti v teh dveh smereh je zgornji del posavskih občin izredno slabo povezan s svetom. V podobnem položaju so tudi v Radečah, pravi župan Tomaž Režun.

"Bil sem zelo vesel, ko smo se dobili župani devet občin v Laškem, kjer smo poenoteno nastopili skupaj, da mora biti tretja razvojna os v osrednjem delu prioriteta države, ko pogledamo promet in pogledamo to obremenjenost ceste, da ne bom našteval Zidanega Mosta in vseh drugih, je to absolutno nujno potrebno, tako z vidika varnosti, razvoja kot tudi ekologije, je pa še en vidik, verjamem, da bo država to upoštevala, če se že pogovarjamo o drugem bloku JEK, sam sem prepričan, da predpogoj, da se sploh kaj pogovarjamo, morajo biti dobre ceste."

Župani iz Radeč, Sevnice, Celja, Laškega ter Mokronoga - Trebelnega, Mirna in Trebnjega so konec februarja podpisali tudi Sporazum o skupnem in usklajenem zastopanju interesov za dokončanje srednjega dela trase tretje razvojne osi.