Zlatoperka leta 2018, ko je še služila drugim namenom. V vmesnem času so jo prenovili. Foto: BoBo/Srdjan Živulović
Zlatoperka leta 2018, ko je še služila drugim namenom. V vmesnem času so jo prenovili. Foto: BoBo/Srdjan Živulović

Prevozi potnikov po morju so naleteli na izredno dober odziv. Regionalni razvojni center Koper jih je prvič organiziral leta 2020, takrat le ob koncih tedna. Že naslednje leto se je število prevozov podvojilo, letos pa bodo z izjemo ponedeljka potekali vsak dan. Želijo si, da bi ladijski prevozi potnikov postali stalnica, kar je seveda pogojeno z denarjem.

Sorodna novica Mladi ladjedelski mojstri obnavljajo Zlatoperko

"To pomeni, da so bili ladijski prevozi zagotovljeni. Da se ne bi zgodilo kot lani, ko nam žal ni uspelo zagotoviti sredstev. Da turisti, ki pridejo poleti na Obalo, in ljudje, ki tu živimo, ob vsej gneči na cestah, vemo, da ob točno določeni uri in dnevu gremo lahko na ladjo in da je to nekaj samoumevnega," je povedala Heidi Olenik z Regionalnega razvojnega centra.

Želje so celo še večje. "Regionalni razvojni center Koper se ves čas trudi na trgu. Trenutno prijavljamo nov projekt za ladijske prevoze. Napovem lahko, da predvidevamo tudi čezmejne ladijske prevoze, da bi šli do Trsta, in ne samo ob slovenski Obali, ker vidimo, da je povpraševanje, da si ljudje tovrstno mobilnost želijo. Mi pa tudi," je izjavila Olenik.

Zlatoperka ima štiri postaje: na pomolu Valdoltra, zunanji obali na Ukmarjevem trgu v Kopru, pomolu pred hotelom Marina v Izoli in pomolu pri rdečem svetilniku v pristanišču Pirana.

Ladja bo potnike prevažala vsak dan, razen ob ponedeljkih, dvakrat dnevno od 27. junija do 3. septembra. Cena vožnje je odvisna od relacije. Najdaljša med Ankaranom in Piranom stane pet evrov, najkrajša med Ankaranom in Koprom pa dva evra.