Umetnica v novi seriji del, ki poleg slik, risb in kolažev večjih formatov vsebuje tudi kiparska dela ter prostorske postavitve, radovedno briše meje med mediji.

Intuitivni ustvarjalni proces kiparke, slikarke in ilustratorke Maje Babič Košir je, kot so zapisali v galeriji, kot vselej zasidran v kontemplativnem, introspektivnem principu: "Snov črpa iz svojega okolja in svoje osebne zgodovine, sleherno dogajanje v svojem notranjem svetu v ciklu impulzivnih umetniških intervencij prevede v vizualni svet, pri čemer ostaja zvesta svojemu čutnemu in intenzivnemu likovnemu jeziku ter surovi, (zgolj na videz) nerafinirani in divji estetiki. Umetniška dela so tako dokument umetnice same v specifičnem trenutku in prostoru."

S produkcijo serije Turnmeon je umetnica začela v izolaciji hotelske sobe, ko je v minulem letu obtičala v tujini. Po zapisu galerije je mogoče iz nje jasno razbrati, da Maja Babič Košir izhaja iz kiparskega ozadja: "Želja po širitvi v prostor je nedvoumno nakazana z instalacijami, ki poskušajo vsaj deloma zanikati dekorativnost in dvodimenzionalno naravo kolažev in slik, sicer pa tudi ti niso izrazito ploskoviti, saj s plastenjem in nalaganjem materialov doseže večdimenzionalen efekt."

Četudi se je nasičenost iz umetničinih preteklih ustvarjalnih obdobij morda izčistila in so tako posamične likovne komponente kot tudi celostne kompozicije danes bolj izkristalizirane, umetnica ne zasleduje popolnosti - nasprotno, določeno umazanost, napake, ki to niso, ali, kot jim reče sama, "smeti in poezije", celo pozdravlja. Posledično tako raziskuje tudi plastičnost materiala ter njegove senzorične razsežnosti.

Njeni posegi vanj so po zapisu galerije minimalni: "zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto".

Razstavo Turnmeon sestavljajo raznolika umetniška dela, na primer kolaži iz materialov, ki jih je umetničin oče uporabljal kot aranžer, fotografsko delo umetničinega bivšega moža, pa tudi docela neumetnostni predmeti, kot so neonski reklamni napis, po srečnem naključju najden v starinarnici, ter kamni s potovanj po Afriki, postavljeni v kontrastno kombinacijo z rožnatim pleksi steklom, med drugim piše v napovedi.

Maja Babič Košir (1978) je diplomirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer je tudi magistrirala iz kiparstva. Podiplomski študij kreativne ilustracije in tehnik vizualne komunikacije je zaključila na EINA v Barceloni. Sodelovala je na številnih samostojnih in skupinskih razstavah, predvsem na Portugalskem in Španiji, kjer je živela in ustvarjala skoraj deset let. Redno se udeležuje mednarodnih sejmov sodobne umetnosti, letos se bo premierno predstavila tudi na sejmu VOLTA v Baslu. Živi in ustvarja v Ljubljani.