BMW je sedmici ob prenovi zagotovil drzneje oblikovan sprednji del z ogromno masko in zašiljenima žarometoma. Foto: BMW
BMW je sedmici ob prenovi zagotovil drzneje oblikovan sprednji del z ogromno masko in zašiljenima žarometoma. Foto: BMW

Največjo in najopaznejšo oblikovno spremembo predstavlja nova maska v obliki ledvičk. Ta je v primerjavi s predhodnikom zrasla kar za 40 odstotkov. Poleg tega je sedmica dobila tudi nova bolj zašiljena sprednja žarometa, ki ustvarjata kontrast z ogromno masko. Novi sta tudi zadnji luči, ki sta povezani s tanko letvico v LED-tehniki, izpušni cevi pa sta dobili bolj opazno kromirano obrobo. Tudi po prenovi bosta na voljo osnovna in podaljšana izvedba, ki pa sta za 22 milimetrov daljši od sedanjega modela, ki se bo poslovil.

Preskok na 7.0
Notranjost je zaradi izboljšane zvočne zatesnitve še tišja in še bolj udobna. Nov volanski obroč prinaša nove gumbe za večfunkcijsko upravljanje, nov pa je tudi informacijsko-zabavni sklop z operacijskim sistemom 7.0, ki vključuje 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov in 26-centimetrski (10,25-palčni) zaslon na vrhu sredinske konzole. Za potnike v drugi vrsti si lahko kupci omislijo 25,4-centimetrska (10-palčna) zaslona s predvajalnikom Blueray.

Foto: BMW
Foto: BMW

Novosti pod sprednjim pokrovom
Motorno paleto so prevetrili z novim 4,4-litrskim bencinskim motorjem V8, ki razvije 390 kilovatov (530 KM) in 750 Nm navora. Tega so Bavarci premierno predstavili v novem modelu serije 8, poganjal pa bo različici 750i xDrive in 750Li xDrive. Še pomembnejši je prenovljen priključno-hibridni model 745e, ki ga poganja nov vrstni šestvaljnik v kombinaciji z elektromotorjem s skupno močjo 290 kilovatov (394) in 600 Nm navora ter električnim dosegom 54 oziroma 58 kilometrov.

V Evropi bodo na voljo tudi tri dizelske različice s trilitrskim šestvaljnikom v nosu. V osnovnem model 730d z enim turbopolnilnikom razvije 195 kilovatov (265 KM) in 620 Nm navora, model 740d dva turbo polnilnika zagotavljata 235 kilovatov (320 KM) in 680 Nm navora, medtem ko model 750d s štirim turbo puhali zmore 294 kilovatov (400 KM) in 760 Nm navora. Vrh ponudbe bo še naprej predstavljal model M760Li xDrive s 6,6-litrski V12, ki razvije 430 kilovatov (585 KM) in 850 Nm navora.

Vsi modeli bodo serijsko opremljeni s prilagodljivim vzmetenjem, za boljšo gibljivost pa bo opcijsko na voljo tudi sistem štirikolesnega krmiljenja.